آره یا نه؟

آره هنوز دوسم داری!دروغ میگم؟بگو که نه!

قلبت هنوز عاشقمه؟خودت بگو آره یا نه!

تو رویاهات هنوز منم ستاره دنباله دار

شبها به رویاهات میام،زود باش بگو آره یا نه؟

بگو هنوز بوسیدنم بزرگترین آرزوته!

دنیای من مال توهه!میدونستی؟آره یا نه

نیستش بجز دستای من دست کسی تو دست تو

فقط دستاتو میگیرم!باور داری؟آره یا نه؟

میگن اما دیگه گذشت دوره ی عشق تو به من

حرفارو باور بکنم؟عشقم بگو بگو که نه!

آروم میری!یواش میای!میخوای تورو نبینمت؟

تکراریم برای تو؟فقط بگو آره یا نه؟

بگو آره دوسم داری،بگو فقط مال توام

میخونی شبها لالایی به یاد من تو مگه نه؟

 

شعر از پرمین

بهار92



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت17:12---27 مرداد 1392
سلام برمین جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
وب بامره ای داری عریرم دلم برات تنک شده یه بیام ندی یه وقتبه هر حال موفق باشی.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:پرمین,پرمین محمودنژاد,مگه نه,شعر نو, | 22:21 | نویسنده : پرمین |
  • یکتا گستر
  • خرید بک لینک